Dijital Reklamcı

İnstagram Yeni Konum Ekleme

İnstagram Yeni Konum Ekleme Nasıl Yapılır? Instagram’ın facebook tarafından satın alınmasıyla birlikte birçok özelliği facebook üzerinden kullanılmaktadır. Instagram yeni konum ekleme işlemi yapmak için öncelikle bir Facebook sayfa hesabınızın olması gerekmektedir. Facebook üzerinden adres ve ve konum bilgilerini girdikten sonra Facebook işleminizi kısa süre içinde onaylamaktadır. Facebook ile instagram hesaplarını birbirine bağlamak gerekmektedir. Facebook onayı…
Devamı

Apple Haritalara Nasıl İşletme Eklenir?

Apple Maps Connect adresine Apple Kimliğimiz ile giriş yapıyoruz. Apple Kimliğimiz yok ise yeni bir hesap oluşturuyoruz. Yeni bir işletme eklemek için sol üstteki, Yer Ekle bölümüne tıklıyoruz. Eklemek istediğimiz işletmenin daha önceden eklenip eklenmediğini kontrol etmek için, işletme adını yazıp taratıyoruz. Arama sonuçlarında mevcut değilse, alt taraftaki Yeni Yer Ekle linkinden devam ediyoruz. İşletmemize ait gerekli bilgileri doğru bir…
Devamı

WhatsApp Konum Ekleme

Whatsapp konum ekleme ile konum gönderme işlemi ile işletmelerin ve firmaların çalışma ortamlarını bulunmayı kolaylaştırabilir. Whatsapp’ta işletmenizin konumun olması marka bilinirliğinizi pozitif olarak etkiler. Gelin konum ekleme nasıl başlayacağımıza göz atalım. FourSquare sitesine giriş yapın. (Whatsapp, konumu Google Haritalardan çekmiyor.) Hesabınız yok ise; Kayıt Ol butonundan hesabınızı oluşturun. Sayfanın en altına inin ve aşağıda İşletmeler yazan yere…
Devamı

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya uygulamaları üzerinde profesyonel reklam politikası uygulandığında etkileşim oranı ciddi derecede artıyor. Ürün ve hizmetlerin tanıtılması ve satışı konusunda reklamlar işletmelere yüksek geri dönüşler sağlıyor. 

Araya Anahtar Kelime Ekleme Yöntemi

Keyword Anahtar Kelime Reklam Başlıklarınızı Eklediğinizde Anahtar Kelimeleriniz Reklam Başlıklarınızda Görünür Olacaktır. Bu da tıklama oranınızı artırır.

Youtube

YouTube’da görünürlük kazanmak ve daha fazla izlenmek için basit ama etkili birçok yol var.  Videolarınızdan birini bulduklarında ilk gördükleri şey videonun küçük resmidir.  Dikkat çekici ve kanalınızla (markanızla) uyumlu renkler kullanabilirsiniz. Video açıklama şablonu kullanın